Reklamace a vrácení
Co dělat, když je zásilka nebo zboží po rozbalení „poškozené/rozbité“?
- Vše pečlivě nafoťte a zašlete na náš email info@velkykosik.cz
- Problém se zbožím nám můžete také ohlásit na zákaznické lince 245 008 200
- Nezasílejte zboží zpět. Ve většině případů to není nutné.
- Situaci v nejkratším možném čase, nejdéle v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů, posoudíme a ozveme se vám s řešením.
Jak mohu „Odstoupit od smlouvy“ (vrátit zboží do 14 dnů od zakoupení)?
- V případě že si přejete obdržené zboží z jakéhokoliv důvodu vrátit a odstoupit tak od kupní smlouvy, stáhněte si, vytiskněte a vyplňte formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
- Vložte jej následně do balíčku společně s vraceným zbožím a zašlete na adresu:
Andreas Schmid logistik
VELKÝ KOŠÍK
Osvobození 535
27303 Stochov
- Náklady spojené s vrácením zboží nejsou zpětně propláceny! Pošlete proto balíček ve vlastním zájmu jako obyčejný balík.
! Zásilka odeslaná zpět na dobírku, nebude převzata !
Jak postupovat při reklamaci „Nefunkčního“ zboží?
- Pokud je zboží nepoškozené, a přesto není funkční, je třeba nám jej zaslat zpět k prozkoumání.
- Kontaktujte nás prosím neodkladně na naší zákaznické lince 245 008 200, kde s vámi domluvíme způsob zaslání.
- Vaši reklamaci prošetříme dle zákonných pravidel v nejkratším možném čase, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne jejího uplatnění.
- V případě zájmu o bezplatné vrácení prostřednictvím některé z poboček sítě zásilkoven, vám vytvoříme podací číslo, nebo můžete nefunkční zboží zaslat jako obyčejný balík poštou. Zásilku nikdy nezasílejte na dobírku nebo jinou expresní placenou službou!
- Stáhněte si, vytiskněte a vyplňte reklamační formulář, přiložte jej do balíčku a ten odešlete na adresu:
Andreas Schmid logistik
VELKÝ KOŠÍK
Osvobození 535
27303 Stochov