Doprava a platba
Možnosti DOPRAVY - Česká republika
Nákup v hodnotě |
Osobní odběr na výdejním místě |
Standardní doprava |
Nadlimitní přeprava |
||||||
platí limit na rozměr a váhu dle pravidel dopravce |
do 15 kg | 15 – 25 kg | do 15 kg | 15 – 25 kg | 25 – 30 kg | nad 30 kg | |||
do 499 Kč | 69 Kč | 74 Kč | 89 Kč | 99 Kč | hmotnostní příplatek + 49 Kč |
119 Kč | hmotnostní příplatek + 49 Kč |
hmotnostní příplatek + 99 Kč |
hmotnostní příplatek + 199 Kč |
od 500 do 1999 Kč |
39 Kč | 44 Kč | 59 Kč | 59 Kč | 79 Kč | ||||
od 2000 Kč | ZDARMA | ZDARMA |
Váš balíček vám spolehlivě doručíme ověřenými dopravci. Stačí tak, abyste si vybrali způsob dopravy a platby, který vám vyhovuje nejvíce.
Výjimku tvoří uskutečněné objednávky, které jsou hrazeny platbou převodem na náš účet. Tyto se z důvodů technické prodlevy bankovní operace zpracovávají a expedují až následující pracovní den.
Objednávky přijaté o víkendech a svátcích zpracováváme první pracovní den poté.
Detaily o způsobech dopravy:
Balíkovna na adresu
- Zásilka je doručována ve všední dny od pondělí do pátku. Standardně mezi 8:00–16:00 s výjimkou lokalit krajských měst 8:00–14:00 a 13:00–19:00.
- V den doručování balíčku budete kontaktováni prostřednictvím SMS nebo emailové zprávy. Datum a orientační čas doručení zásilky je možné změnit přímo na webu České pošty.
- Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase pomocí služby sledování balíků. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
- Při neúspěšném doručení je balíček uložen na nejbližším výdejním místě Balíkovny po dobu 7 dnů s možností prodloužení až na 15 dnů.
- V případě ztráty či poškození zásilky je vypláceno pojistné dle ceny zakoupeného zboží, a to až do výše 50 000 Kč.
- Zásilky na dobírku je možné platit hotově nebo kartou.
- Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku Balíkovny 218 218 218 (po–pá 7:00–19:00, so 8:00–12:00) nebo zaslat dotaz na pomuzeme@balikovna.cz
Osobní odběr - Balíkovna
- Prosím nepřehlédněte! Tento typ přepravy je vázán limity na rozměr a maximální váhu zboží o hmotnosti 12 kg. Rovněž není možný u zásilek obsahujících křehké zboží. V případě některé ze zmíněných situací tedy není tato možnost k dispozici ve vašem košíku!
- Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase přes službu sledování balíků. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
- Osobní odběr je možný na kterékoliv smluvní pobočce služby Balíkovna ve dnech a časech dle otevírací doby daného místa.
- V momentě doručení vaší zásilky na zvolené výdejní místo budete o této události informováni a následně obdržíte informaci s heslem pro vyzvednutí, jakmile bude vaše zásilka připravena. Informace jsou odesílány zákazníkům formou SMS nebo emailovou zprávou.
- Balíky připravené k vyzvednutí na poštách nebo u našich partnerů počkají 7 kalendářních dní. Balíky připravené v Balíkovna-BOXech čekají přibližně 2 pracovní dny. Přesnou dobu pro vyzvednutí vašeho balíku zjistíte ve Sledování balíku nebo v e-mailu.
- Vyzvedávanou zásilku si můžete zkontrolovat přímo na výdejně a v případě nespokojenosti ji vrátit zpět.
- Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku 218 218 218 (po–pá 8:00–18:00) nebo zaslat dotaz na pomuzeme@balikovna.cz
Osobní odběr - Zásilkovna
- Prosím nepřehlédněte! Tento typ přepravy je vázán limity na rozměr a maximální váhu zboží o hmotnosti 13 kg. Rovněž není možný u zásilek obsahujících křehké zboží. V případě některé ze zmíněných situací tedy není tato možnost k dispozici ve vašem košíku!
- Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase přes službu sledování balíků. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
- Osobní odběr je možný na kterékoliv smluvní pobočce služby Zásilkovna ve dnech a časech dle otevírací doby daného místa.
- V momentě doručení vaší zásilky na zvolené výdejní místo budete o této události informováni a následně obdržíte informaci s heslem pro vyzvednutí, jakmile bude vaše zásilka připravena. Informace jsou odesílány zákazníkům formou SMS nebo emailovou zprávou.
- Zásilka je uložena k vyzvednutí na výdejním místě 7 kalendářních dnů s možností prodloužení až na 21 dnů.
- Vyzvedávanou zásilku si můžete zkontrolovat přímo na výdejně a v případě nespokojenosti ji vrátit zpět.
- Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku 216 216 516 (po–pá 8:00–18:00) nebo zaslat dotaz na info@zasilkovna.cz
Osobní odběr - GLS parcelshop
- Prosím nepřehlédněte! Tento typ přepravy je vázán limity na rozměr a maximální váhu zboží o hmotnosti 9 kg. Rovněž není možný u zásilek obsahujících křehké zboží. V případě některé ze zmíněných situací tedy není tato možnost k dispozici ve vašem košíku!
- Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase přes službu sledování balíků. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
- Osobní odběr je možný na kterékoliv smluvní pobočce služby GLS parcelshop ve dnech a časech dle otevírací doby daného místa.
- V momentě doručení vaší zásilky na zvolené výdejní místo budete o této události informováni a následně obdržíte informaci s heslem pro vyzvednutí, jakmile bude vaše zásilka připravena. Informace jsou odesílány zákazníkům formou SMS nebo emailovou zprávou.
- Balík je v GLS Parcel Shopu uložen po dobu pěti pracovních dní a je možné jej vyzvednout kdykoliv během otevírací doby. V GLS Parcel Boxu nebo AlzaBoxu bude balík uložen po dobu 3 dní.
- Vyzvedávanou zásilku si můžete zkontrolovat přímo na výdejně a v případě nespokojenosti ji vrátit zpět.
- Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku přepravce 567 771 111 (po–pá 8:00–18:00) nebo zaslat dotaz přes kontaktní formulář.
GLS
- Přepravní společnost doručuje zásilky v pracovních dnech od pondělí do pátku.
- Po přijetí zásilky vás bude přepravce informovat prostřednictvím SMS nebo emailové zprávy o přesném průběhu doručování.
- Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase pomocí služby sledování zásilek. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
- Přepravce nabízí možnost v případě nezastižení uložení zásilky u souseda nebo automatické druhé doručení nejbližší pracovní den.
- Zásilky na dobírku je možné platit hotově nebo kartou.
- Balíky jsou automaticky pojištěny proti poškození či ztrátě dle ceny zakoupeného zboží, a to až do výše 6 000 Kč.
- Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat zákaznickou linku přepravce 567 771 111 (po–pá 8:00–18:00) nebo zaslat dotaz přes kontaktní formulář.
Nadlimitní přeprava
- Zásilka je doručována přepravcem každý všední den v časech od 8 do 16 hodin.
- Po přijetí zásilky vás bude přepravce informovat prostřednictvím SMS ohledně termínu doručování.
- Cestu vašeho balíčku můžete sledovat v reálném čase pomocí služby sledování zásilek. Odkaz zasíláme e-mailem v momentě předání zásilky přepravci.
- Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně vaší zásilky, můžete kontaktovat naši zákaznickou linku 245 008 200 (po–pá 7:00–20:00, so 8:00–16:00), případně zaslat dotaz na info@velkykosik.cz
Možnosti PLATBY - Česká republika
ZPŮSOB |
POPLATEK |
TYP |
Osobní |
29 Kč | |
Dobírka |
39 Kč | |
Bankovním |
ZDARMA | |
On-line |
Detaily o způsobech platby:
Osobní odběr, Dobírka - platba v hotovosti
- Svou objednávku zaplatíte hotově při vyzvednutí na zvoleném výdejním místě nebo při převzetí svého balíčku zvolenému přepravci.
Bankovním převodem - z účtu na účet
- Po přijetí objednávky vám sdělíme emailem potřebné údaje k platbě (částku, variabilní symbol i číslo účtu 117830673/0300). Nebo můžete zaplatit pohodlně prostřednictvím QR kódu.
On-line platební kartou
- Zvolte pohodlnou a bezpečnou platbu přes online platební bránu GoPay. Odpadnou vám tak starosti s platbou u kurýra, na poště nebo převodem.